torsdag 25 augusti 2011

Svag, ynklig och aggresiv....

Tydligen så är det så man känner sig när man slutar röka...... för er som hajar till nu så ska jag göra det hela lite mer patetiskt, som sagt jag slutade ju för 8 år sedan... men av någon fullständigt oförstålig annledning så började jag i midsommras igen...

Men som sagt nu är det slut igen.... har hållit i hela fyra dagar nu, fyra dagar fyllda av svaghet, ynklighet och aggressivitet! och ett känsloliv som har hoppat mellan "undvikande mats" och "ambivalenta lena" i trygga och otrygga versioner.... Hhmmm... när jag läserigenom de senaste raderna så inser jag att det vore nog bäst om jag placerade datorerna och mobilerna i en hög på golvet och eldade upp dessa för att sedan låsa dörren inifrån och bryta av nyckelen sen stanna här tills man har återfått nån slags redbarhet igen!!!

Skulle i och försig vara rätt enkelt att ta med sig ciggarettpaketet ut på bron och röka upp hela helvetet...
Men som tur är jag som vissa påstår lite vrång och fyrkantig så det blir inget av med det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar