torsdag 16 december 2010

Hur kan det hända så jävla mycke och ändå inget....

Kan man hamna i ett stadie i livet där det händer så otroligt mycke men ändå.....inget??
Tydligen för där känns det som man befinner sig nu.. det händer otroligt mycke i privatlivet och arbetslivet nu man hänger knappt med än mindre bestämma något....
I privatlivet så passerar det och stannar en hel del människor just nu, en del otroligt intressanta av olika orsaker och vissa helt enkelt bara passerar eller stannar en stund för att senare försvinna.... okej jag vet att detta känns igen lite från ett annat inlägg men det kommer mycket i detta inlägg att göra men det är helt enkelt en "påbyggnad" av det. Mycket i livet handlar nu om människor från förr som återkommer eller helt enkelt aldrig riktigt kom in då men har gjort det nu.... sen finns det ju dem som alltid funnits där men helt plötsligt växt hos en.

Vad beror nu detta på..... har inte en aning men det skulle ju kunna ha att göra med att vi alla blivit vuxnare och justerat värderingarna lite eller helt enkelt varit lite blinda eller kanske olika typer passarin i livets olika skeden att endast vissa är med på hela resan....

Vad gäller jobbet så svängerdet hit och dit med kraftiga kurvor i min hjärna nu.... om vad som är viktigt, rolligt, värt det, intressant och vad fan vill man egentligen!! Men det lär jag inte lösa ikväll.

Men av alla saker så tror jag att jag börjar få lite koll på en va dem i alla fall!

1 kommentar:

  1. En sak är ju alltid en bra början och sedan är det bara att följa ditt hjärta och våga satsa! :)

    SvaraRadera